loading...
.::کیوب دانلود::.بزرگ ترین رسانه مکعب روبیک
محمد باغبان بازدید : 158 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

سلام دوستان

امروز ترجمه مصاحبه آقای کوین هیس که با سایت speedsolving انجام داده رو براتون آماده کردم و امیدوارم ازش لذت ببرید و نهایت استفاده رو بکنید.

این ترجمه نکات مبهمی داره و متاسفانه فکر می کنم در بعضی قسمت ها نتونستم منظور رو به خوبی برسونم پس اگه سوالی دارید لطفا دربخش نظرات همین پست بپرسید .

ایرادی هم اگه بود به بزرگی خودتون ببخشید.

لطفا بدون ذکر منبع (کیوب دانلود) و نام مترجم (محمد باغبان) این مصاحبه رو کپی نکنید.

www.cubedownload.ir

www.facebook.com/CubingTV

_______________________________________

3  ژوئن 2014

 

مصاحبه با کوین هیس (Kevin Hays)

اکنون (در زمان این مصاحبه) او رکورد دار میانگین

مکعب 6×6 (1 دقیقه و 50.30 ثانیه ) و سینگل این مکعب (1 دقیقه و 40.86 ثانیه) می باشد .

همچنین رتبه دوم در میانگین (59.06) و سینگل (51.85) مکعب 5×5 می باشد . همینطور قهرمان جهان در آیتم های 5×5 و 6×6 و 7×7 در سال 2013 می باشد .


محل تولد :

ایالات متحده آمریکا، واشنگتون، رنتون


شغل :

مربی شنا در تیم Maple Hills Marlins

مدرسه : مدرسه واشنگتون در خیابان لوییس


آیتم مورد علاقه شما چیست؟ چرا؟

6×6. 6×6 بهترین آیتم و آیتم مورد علاقه من از مسابقه US Nationals 2009 می باشد که به طور تعجب برانگیزی من در اولین مسابقه ام چهارم شدم. همیشه 6×6 برای من بیشترین موفقیت رو به همراه داشته و علت شهرت من بوده .


چه چیزی شما رو جذب حل کردن پازل ها کرد؟

من همیشه یه ذهن برای حل پازل و بازی های فکری داشتم و حل مکعب روبیک چیزی بود که من به طور طبیعی بهش علاقه مند شدم. تا سال اول دبیرستان به این شکل نبود تا وقتی که من یک کیوبر سرعتی دیگه رو دیدم و او منو تشویق به سریع تر شدن کرد.


از نظر خودت بزرگ ترین موفقیتت در زمینه کیوبینگ چی بوده؟

قطعا 3 مقامی که از تابستان پارسال در آیتم های 5×5، 6×6 و 7×7 در مسابقات جهانی کسب کردم.

عادت های دیگر شما چیست؟

من نفر اول شنا در دانشگاه واشنگتون هستم و در شنای پروانه تخصص دارم.


چه چیزی شما رو بیشتر از همه اذیت میکند؟

چیزی که منو بیشتر از همه اذیت میکنه اینه که مردم زحمت ها و کارهای بزرگ منو تو کیوبینگ در طول سال درک نمی کنند .


آینده کیوبینگ چگونه خواهد بود و شما دوست دارید چگونه پیش بره؟

من واقعا نمیدونم آینده‌ی کیوبینگ چگونه خواهد بود. من دوست دارم کیوبینگ مثل یک رشته ورزشی اون طور که در ذهن منه پیشرفت کنه و به یک سرگرمی برای افراد عادی تبدیل بشه، البته اگه تبلیغ بیشتری براش بشه. شخصا، شاید دیگه هرگز به سمت یه عملکرد دیگه نروم مثل مسابقات جهانی 2013 اما دارم خودم رو درگیر مسابقات می کنم و امیدوارم به جامعه کمک کنم.


تا کنون لذت بخش ترین تجربه کیوبینگ شما چه بوده ؟

لذت بخش ترین تجربه کیوبینگ من شاید فینال مسابقات جهانی 2013 بوده. من هیچ شکایتی از عملکردم در اون روز نداشتم(چیزی که خیلی کم اتفاق میفته) و همراهی با دوستان کیوبر از سراسر دنیا خیلی جالب بود. بودن به عنوان ملکه‌ی لطیفه خیلی باحال بود .

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام شما دوستان و کیوبرهای عزیز می تونید انواع فیلم ها ، عکس ها ،قالب های اختصاصی وبلاگ ،مجموعه مستندهای کیوبینگ ایران و... رو از این سایت دانلود بفرمائید . اولین قسمت از مجموعه مستندهای کیوبینگ ایران با عنوان "تاریخچه ی کیوبینگ ایران" هم اکنون در حال تهیه می باشد . از شما دوستان تقاضا دارم تا هرگونه نظر در مورد بهتر شدن این مستند دارید به من اطلاع دهید . با تشکر...محمد باغبان...مدیر سایت کیوب دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 262
  • بازدید کلی : 33,133
  • کدهای اختصاصی

    تصویر ثابت

    ایران کیوبس

    Check Page Rank of your Web site pages instantly:

    This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service