loading...
.::کیوب دانلود::.بزرگ ترین رسانه مکعب روبیک
محمد باغبان بازدید : 195 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام

سری دوم قالب های روبیکی هم سریع تر از اون چه که فکرش رو می کردید آماده شد .

تنوع این قالب ها بیش تر از سری اول هست و فوق العاده زیبا هستند .

این سری هم توسط من و برای سایت کیوب دانلود آماده شده .

امیدوارم به دردتون بخوره .

این سری هم فعلا فقط برای وبلاگ های بلاگفا آماده شده اما در صورت درخواست شما من می تونم برای هرسیستم وبلاگدهی برای شما قالب درست کنم .

 

 

 برای بزرگ تر شدن تصاویر روی آن ها کلیک کنید .

قالب 5 :

تصویر :

لینک دانلود

 

قالب 6 :

تصویر :

لینک دانلود

 

قالب 7:

تصویر :

لینک دانلود

 

قالب 8 :

تصویر : 

لینک دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام شما دوستان و کیوبرهای عزیز می تونید انواع فیلم ها ، عکس ها ،قالب های اختصاصی وبلاگ ،مجموعه مستندهای کیوبینگ ایران و... رو از این سایت دانلود بفرمائید . اولین قسمت از مجموعه مستندهای کیوبینگ ایران با عنوان "تاریخچه ی کیوبینگ ایران" هم اکنون در حال تهیه می باشد . از شما دوستان تقاضا دارم تا هرگونه نظر در مورد بهتر شدن این مستند دارید به من اطلاع دهید . با تشکر...محمد باغبان...مدیر سایت کیوب دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 257
  • بازدید کلی : 33,128
  • کدهای اختصاصی

    تصویر ثابت

    ایران کیوبس

    Check Page Rank of your Web site pages instantly:

    This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service